ÎN MOMENTUL COMPLETĂRII FIȘEI DE CAZARE ȘI ACHITĂRII INTEGRALE A CAMEREI, DUPĂ VIZUALIZAREA ACESTEIA, SUNTEȚI DE ACORD CU TOȚI TERMENII ȘI CONDIȚIILE PENSIUNII IZANA!
Dorința noastră este să vă oferim o experiență de neuitat în Pensiunea Izana stabilind o serie de reguli de care vă rugăm, în mod respectuos, să țineți cont !
Sosire și plecare:
- Cazarea fiecărei persoane se face prin completarea fișei de anunțare a sosirii pe baza actului de identitate
- Cazarea copiilor până la 7 ani se va face gratuit, pentru copii între 7-12 ani se va percepe 50% din valoarea unui pat denumit supliment cu sau fără asigurarea unui pat suplimentar în cameră, iar pentru copii peste 12 ani se va percepe tariful normal
- Cazarea se face începând cu ora 14.00 pana la ora 22:00
- Eliberarea camerelor se face până în ora 12:00
- La solicitarea clienților și când pensiunea dispune de spații se pot aplica conform practicii internaționale tarife speciale pentru rămânerea după ora 12.00 în cameră:
- Până la ora 14:00 gratuit în funcție de disponibilitate
- Pentru rămânerea până la ora 23:00 se va încasa 100 % din tariful afișat
- Bagajele pot fi păstrate la camera de bagaje gratuit timp de 24 de ore
Modalități de plată
- Este acceptată plata numerar(RON), cărți de credit (Visa, Mastercard, Maestro, American Express), transfer bancar.
Program funcționare restaurant și bar:
- Micul dejun se servește zilnic între 08:00 si 10:00 A.M
- Bar – 08:00 – 12:00
- Fumatul: NU ESTE PERMIS!
Siguranța
- Nu ne asumăm răspunderea pentru obiectele uitate, pierdute sau presupus furate în incita pensiunii !
Spațiul de parcare și autoturismele:
- Unitatea hotelieră oferă gratuit spațiu de parcare
Animalele:
- Nu ste permisă cazarea în pensiune a persoanelor însoțite de animale.
Confidențialitate:
- Nu vom folosi niciodată datele cu caracter personal fără să avem în prealabil acordul dumneavoastră.
Protecția Mediului:
- Reprezintă o preocupare permanentă. Lenjeria și prosoapele se schimbă la 3 respectiv 2 zile cazare sau la cererea clientului.Pentru a ne semnala dorința dumneavoastră de a schimba obiecte de lenjerie sau prosoape va rugăm să le lăsați pe jos în baie și să anunțati personalul din recepția pensiunii.
Responsabilități:
- Clientul este răspunzator față de pensiune pentru daunele provocate celorlalți clienți sau personalului, clădirilor, mobilierului și echipamentelor pensiunii dacă greșeala / intenția le poate fi imputată. Răspunderea pensiunii nu se extinde asupra autovehiculelor sau încărcăturii acestora.
Comportament:
- Ne rezervăm dreptul de a refuza cazarea sau servirea în restaurant a clienților în stare de ebrietate, nepoliticoși sau turbulenți care prin atitudinea lor aduc prejudicii imaginii pensiunii sau deranjează alți clienți.
Fidelizare:
- Ne rezervăm dreptul de a acorda bonusuri și discounturi în scopul fidelizării clienților noștri.
Clauze finale:
- Considerăm că orice client în momentul accesării oricărui serviciu oferit de PENSIUNEA IZANA a luat cunoștință de termenii și condițiile menționate mai sus și le-a acceptat tacit.
- Politica pensiunii poate fi oricând modificată fără notificare.